Başlıktanda olduğu üzere 47 günlük bir kızım var gündüzleri asla uykuya geçemiyor ve bu yüzden durmadan ağlıyor gazlı bir bebek aynı zamanda ama gazı olduğu saatler belli uyuyamadigi için sürekli ağlıyor ne yapacağımi şaşırdım uykuya geçmesi için lütfen yardım edin 😥😥