Cocolingo Sevall25 molfıx kullanıyoruz sızdırmıyor gece bir koca biberon su içtiği için bir beden büyük bez takıyorum normal bedenindede sızma yaşamadım ama 1 gr kuru yer kalmıyor
CizerBirAnne Sevall25 sleepynin hangisi ama? Mesela sleepy ekstra sızdırıyor gece ama ecologic harika, hiç sızdırma taşma yapmadı bizde.
Nazlimu_ Sevall25 prima kullanıyorum. Geçen gece ilk defa sızdırma yaşadık. Onda da bezini ben bağlamamıştım bol bağlamış arkadaşım o yüzden sızdı. Çok memnunuz
Sare_nuhaninannesi_05 Sevall25 önlem botanik özlü bezi kullanıyorum bebeğime hiç sızdırma yaşamadım 🥰
Aselllll Sevall25 sleppy cpk kötü hep sığdırıyor 1 paket almıstım bıtsın doye dua etmiştim hıc begenmedım1 yaşına kadar molfıx puro soft kullandım sonra prıma ya gectım
Arasbeyinannesi Sevall25 18 aylık oğlum var molfix kullanıyorum sızıdrmıyor kac numara bez kullanıyorusnuz