Kızlar bebeğim 6 ay 16 günlük ama 4. Ayından beri kabız geçemeyen bir kabızlığımız var ilk zaman fitil yaptık o da poposunu çatlatmış doktor da şimdi korkar yapamaz diyor duphalac şurup kullanıyoruz geçenler bi yerde çörek otu yağının kabızlığa iyi geldiğini duydum bilen var mu bana yardımcı olabilir mi