Sibelmuc Ben H&M’in kolları açık tulumunu kullanıyorum 2 aylık olduğundan beri. Altına havanın durumuna göre çıtçıtlı kısa kol ya da uzun kol body ve ince pijama giyiyor. Bahsettiğim tulum 1.5 tog, uyumadan önce camları açıp odayı 19-20 dereceye getiriyoruz, gece de 18-20 arası oluyor. Daha yüksek olduğunda oda ısısı, uyanıyor. Serin derecelerde gayet güzel bütün gece uyuyor. Şu an 17 aylık, bahsettiğim tulumun 1-2 yaş olanını giyiyor.