Eliztosunannesi_ Merhaba anneler 47 günlük anneyim Adana da depremzede olarak kalktık Karaman’a geldik bir kaç haftadır burdayız . Evde uyku zamanı uyumadığı nadir olan bebeğim burada kayınvalidemlerle beraber oturuyoruz şuan sürekli bir kucak etrafta sürekli bir insan sanırım ondan dolayı düzeni şaştı. Kucağım hariç uyumuyor anakucağına yatırıyorum sallasam dahi max 10 dk uykuya geçişler yine zorla oluyor emziriyorum bıraktığı dk memeyi gözler açlık gece keza koynumda yatmazsa uyumuyor artık bütün eklemlerim birbirine girdi uykusuzluktan nevrim şaştı şuan kayınvalidem olmasa ne yemek yapıp yiyebilirim ne temizlik. Eşimle kara kara düşünüyoruz eve gidince napacağız bu bebekle diye çünkü 24 saat kucaktayız. Tecrübeli anneler ne olur bir öneri bekliyorum artık bitik hale geldim
Eliztosunannesi_ Eliztosunannesi_ işin kötüsü kucağa alıştı desem neden ben hariç ya da babası hariç kimseye gitmek istemiyor sanki bir yerini sıkıyorlar gibi çığlık çığlığa ağlıyor sürekli ayakta gezdirin beni diyor sezeryan doğum yaptım anesteziden dolayı belim ayrılıyor kollarımdan zaten umudu kestim sıcak yemek sıcak uzun bir duş bir kaç saat kesintisiz uyku o kadar özledim ki 😞
Theteacher Eliztosunannesi_ oğlum 17 aylık ve ilk 3 ay dediğiniz gibi geçti, yalnızdık ve eşim çalışıyordu, eve gelse de birkaç lokma bir şey yiyebilsem diye ağladığım cok olmuştur, Allah işinizi kolaylaştırsın, yalnız olmak çok zor.
PiNaRr_Dmr_Zynp Eliztosunannesi_ bizi anlatmissin 52 gunluk kizim kucagimda uyuyor yatiriyorum hemen uyaniyor. Ne besiginde ne anakucaginda kendi kendine dalmiyor zaten. Hep ayakta sirta pis pis gezecegiz. Ben de sezeryanliyim belim koptu artik. 5,5yasinda oglum var ama unutmusum sanirim o da mi boyleydi hatirlamiyorum geciyor muydu bu gunler 😕 kucakta uyumaya alismasindan korkuyorum umarim bu sekilde devam etmez.
Preneslerinannesi Ahh resmen beni yazmışsın benimde kızım 47 günlük gündüzleri hiç uyumuyo ne yaparsam yapayım gecede defalarca kalkıyor benden başka kimsede durmuyor benimde kimsem yok tekim birde 26 aylık kızım var onunla da ilgilenmek zorundayım bende karamandayim
Eliztosunannesi_ Preneslerinannesi Allah yardımcımız olsun nasıl olacak bu şekilde hiç bilmiyorum inşallah geçicidir bu süreç sinir olarak yıprandım dirayetli durayım diyorum ama bilinçaltına inince düşüncenin diyorum ki bana ihtiyacı var sakinleşmek için bir tek beni tanıyor napabilirim daha bir de depremde benim stresimde ona yansıdı ister istemez ondan daha önemli değil diyorum hiçbir şey. İnşallah geçip gider bu süreç böylece. Keşfettiğim tek bir şey var koluma alıp yanına uzanıyorum iyice dalana kadar. Karnı tamamiyle toksa iyice daldığında kalksam da sorun olmuyor ama ilk etapta beni aşırı istiyor o krizi o şekilde yönetmeye başladım şuanlık. Yapabilirseniz bir de öyle deneyin isterseniz
Eliztosunannesi_ Theteacher gerçekten öyle Adana da bir de gurbetteyim tek başıma. İnşallah geçicidir bu süreç olabildiğince sakin davranıp sakin ses tonu kullanmaya çalışıyorum bebeğime, dilinden anlamaya çalışıyorum büyüdüğünde keşke dememek için. İnşallah bende sizin gibi anlatabilirim zaman geçince
Eliztosunannesi_ PiNaRr_Dmr_Zynp Hayır olsun diyoruz da bu defa hayatım o kadar aksıyor ki yemek yiyemiyorum su içmeyi unutuyorum bir bardak su doldururken bile katıla katıla ağlıyor inşallah kafamda huniyle gezmeden biter bu süreç