Herkese merhabalar,
Oğlum 17 aylık, emzirirken çok sert bir şekilde ısırmaya başladı yaklaşık 1 haftadır, önceden de arada ısırırdı, annenin canı acıyor/ısırmıyoruz dediğimde yapmazdı. Ama bir haftadır dayanılmaz hale geldi, kucağıma alıp emzirmek istemiyorum canım çok acıdığı için ve asla ısırmalı, sarsmalı oyunlar oynamayız evde. Geçici bir dönem olduğunu düşünerek kendimi rahatlatmaya çalışsam da olmuyor canımın acısı ağır basıyor, iç çamaşırı bile giyemiyorum sürtünme vs olur da acı hissi artar diye.
Var mı benzer durumu yaşayanlar? Siz neler yaptınız bebisleriniz ısırdığı zaman? Nasıl engel oldunuz? Daha da önemlisi tahriş olan bölgedeki acı hissi nasıl geçer, krem vs kullandınız mı hiç?