Merhaba anneler, Kızım 4 ay 16 günlük, uzun saçlı doğdu ve saçları git gide uzadı, önündeki saçları gözüne giriyor artık, bu aylarda toka taksam sakıncası olur mu bıngıldak için falan, siz kaç aydan itibaren toka kullandınız, kullandıysanız ne tür toka kullandınız?