Kızlar bebeğim doğunca bir süre kuvözde kaldı ve orada biberona alıştı. Şimdi ben de sütümü sağıp veriyorum. Sağarken de akışını kontrol ediyorum önce bi gelmiyor sonra damla damla geliyor biraz sonra akışı çoğalıyor sonra yine azalıyor tam bitti derken tekrar artıyor falan. Emzirmeye alıştırmaya çalışıyorum malum ancak biberonda rahata alıştığı için sabrı yok ağlıyor pek emmiyor. Çünkü sağıma ilk başlayınca hemen gelmiyor süt pompada bile.. Sizin sütleriniz de böyle mi akıyor fışkırması gerek emmesi için böyle alışmaz memeye diyorlar da merak ediyorum bi benim mi böyle diye.. Ve bu şekilde olup biberonu tamamen bırakan var mı ki?