Bibakipcikicam Kızlar bu kehribar kolyelerin gaz sancısına bebeğin ağrısına sızısına iyi geldiği söyleniyor. Tabi inanarak takmakta önemli aranızda kullanan ve gerçekten böyle etkilerine şahit olan var mı acaba? 2 aylık bebeğime alıp almamakta kararsız kaldım 🫠
ppzeynep Bibakipcikicam Karşı değilim ama hiç alıp kullanmadım. Ben oğlumda da kızlarımda da hiç gaz problemi yaşamadım. Peşin peşin kehribar alıp kullansaydım, muhtemelen iyi geldiğini düşünecektim. Bunun haricinde çevremde kullanıp özellikle diş sancıları için memnun kaldığını söyleyenler çok.
Balbeby Bibakipcikicam gazlı kolik bir oğlum vardi diş çıkarma evresinde aldım çok çok rahat ettim salyasi mizmizligi azaldı
Deletedmom_61 Bibakipcikicam 4 aylıktan beridir hiç cikarmadan takıyorum 16 aylık oldu 16 dişi var hiçbirinin çıktığını farketmedik
kubramomm- Bibakipcikicam kesinlikle alınmaması gereken bir aksesuar Gereksiz bir şey ayrıca bebeğiniz için çok problem yaratabilmek durum boğazda bogulmalara sebep olabillir ve koparıp ağzina atabilir kesinlikle doğru değil lütfen bu tür şeyleri almayın. Çok istiyorsanizda bacağına halhal şeklinde alabilirsiniz ama ellerini ayaklarına götürmeye başladığı dönem onuda bırakın
Ng1818 Bibakipcikicam kullanmıyorum ve inanmıyorum da. Gerçek bir kehribar taşını 150-200₺ almak mümkün olabilir mi? Mümkün olmayacağı iÇin sıradan bir taşa da bel bağlamadım. Bu sadece akım haline getirilmiş para tuzagı. Şahsi fikrim bu yönde.
Sibelmuc Bibakipcikicam ben alıp almamak arasında kaldım şimdi salyalar yüzünden ama çok tehlikeli. Doktoruma sordum kesinlikle önermiyor şuan zaten her şeye asılıyor,tutuyor. Ben çok merak ettiğim halde tedirgin olduğum için almadım. Koparırsa yutarsa vs.