Nurburakbyk ben de 3 buçuk ay önce sezaryen oldum genel anestezi ile. Ama doğumdan sonra başlayan bir bel ağrım var ki şuan anlatırken bile korkuyorum. haftada bir veya iki haftada bir bu ağrıyı yaşıyorum sağa dönüyorum olmuyor sola dönüyorum olmuyor sırt üstü yatıyorum sanki bıçak saplıyorlar iğne batırıp çıkarıyolar bu nasıl bi ağrı bi acı anlamıyorum anlatamıyorum 😭 Allahım düşmanıma vermesin. nasıl geçecek bu geçer mi kalıcı mı çok merak ediyorum çok korkuyorum ben de doktora gideceğim hangi bölüme gitmem gerekiyor bilemedim 🤷🏻♀️ rabbim hepimizi kurtarsın bu ağrılardan