deniiiza büyük kıızmda 18 aylıkken bi denedim eğitim bermeyi ama olmadı, zorlamadım da aslında sadece akşamları banyodan önce oturtuyordum ama lazımlık görünce kaçmaya bailadı. Bende bıraktım. 2 yaşına 10 gün fln bardı pişik oldu, bende birqz bez takmayalım artık altına yaparsa da yapsın dedim. Bi baktım kendi kendine lazımlığa oturdu. Önce uzun oturdu, çişi denk geldi gelmedi. 3. Günde baya çiş kaka lazımlığa yapmaya başladı. Sanırım çocuk kendini hazır hissetmeyle alakalı ara ara denemeler yaparak hazır mı değil mi bakabilirsiniz. Biz 14-15 aylıkken beraber tuvalete girip bak çiş yaptım kaka yaptım anlatıyordum. Küçük kızım da 17 aylık o da abladan gördüğü için kala geldi diyor be kaka yapıyor ama lazımlıkta oturmak istemiyor. Ben de henüz ısrar etmiyorum. Ara sıra durup dururken oturuyor. Ama çocuğun görmeaini sağlamak öğrenmesini sağlıyor.