Merhaba
Atopik dermotit alerji egzamayız yaklaşık 2 aydır. Bebeğim 4 ay 8 günlük. Bioderma intensive nem. Ve aynı marka penguenli şampuan kullanıyoruz. Basen hafiflesede 1 haftadır yanaklarında çok fazla iz ve yaralar oldu ne yaparsak geçmiyor. Ayrıca doktorum yumurta diyeti verdi 1 aydır yumurta yemiyorum ama geçmedi test yapılmadı yarın fakülteye götüreceğiz 😔 yanaklarına locoderm kortizonlu krem sürsem mi acaba. Aynı durumu yaşayan var mı