Ariyaarya ben bu aydayken zayıf diye başlamıştım açıkçası şimdi beni de topa tutacaklar 😄 sağlıklı tamam ama zayıf olunca da anneler üzülüyo. Cici bebeyi adaçayıyla biraz ocakta kıvam aldırdıktan sonra veriyodum. Pirinç unu yapıp soğuduktan sonra içine formül mama koyup veriyodum kilosu iyi olmuştu biraz. Ek gıda için 6 ayı beklemedim ve bekleyenler de genelde hiçbir şey kabul etmediğinden yediremediklerinden şikayetçiler. Bence sorun olmaz benim bebeğim şuan 11 aylık oldu bişey yok yani çocukta