Deletedmom_68 Armgn88 biz ayrı yatıp birlikte kalkıyoruz 10,5 aylık. odasını, bezini, emzirmeyi aynı zamanlarda sırayla 2 yaş civarı ayırmayı düşünüyorum
Asenam16 Armgn88 depreme kadar aynı oda farklı yatakta yatıyoduk. Sonra korkudan yanıma aldım birlikte yatıoz. 2 gündür tekrar yatağına koydum yatsın diye çok sık uyandı. Gündüz yatıo yatağında 2 saat felan gece 2 saat bile yatmıo kesintisiz. Her saat başı kalkıo meme istio.