Snmylmz6-- bizimkide 2 aylık emmiyor doğru düzgün günde en fazla 10 dk emiyor 3 saatte 1 120 cc veriyorum sma optipro kullanıyoruz bazen 60 içiyor bazen hepsini içip kusuyor gaz çıkarırken değişiyor ama dr gelişimi iyi diyorsa üzüleceğiniz hiç bişey yok, bende emmediği için çok üzülüyorum malesef ama bebeklerimiz sağlıklıysa gerisi çok önemli değil