Baldanpetek oğlum 2,5 aylık 3-4 gün öncesine kadar annem yanımdaydı hala bakamayacağım korkusu var, aslında süreç böyle ilerlemezdi fakat kardeşim intihar etti doğumuma 1,5 ay varken, oğlum 20 günlüktü kaybettiğimiz de bu süreçte herkesin psikolojisi bozuldu tabi benim de üstüne lohusalık eklenince üstüne 1 gece de oğlum yoğunbakımda yatınca hala daha korkuyorum ama alışmamda lazım bakalım nasıl olacak 🤷🏻♀️