Ee011 bende her ay günü gününe olurum normalde. Geçen ay 5inde olmuştum, bugünde ayın 5i bekliyorum bakalım. Bizde korunuyor ama 15 gün önce ilişki esnasında prezervatif çıkıp içimde kalmıştı ama boşalma olmadan önce, pozisyon değiştirirken farkettik, boşalma olmamasına rağmen içim içimi yiyor. Şubat ayı 28 çektiği için 2 3 gün gecikme olur bu ay diye düşünüyorum bir yandan da.