kubratagram ben bi
çay kaşığı vermiştim çok gaz problemi olduğunda. Hiçbişey de olmaz zeytinyağını anne sütü ya da mamaya da kattım tok tutuyor ayrıca. Doktoruma sormadan asla bişey yapmam. 1 çay kaşığı kadar verebilirsin demişti. Ama yenidoğanların 10 güne kadar kaka yapmamaları da normal. Bizde kabızlık hiç olmadı ama karnı çok sert olduğu için verdim.