happiestMom Sayeninannesi ben kesinlikle tiksindirilerek bırakması taraftarı degilim. Sonucta onunda en sevdiği ve kendini tek güvende hissettiği yer ❤️ Benim kızımda öyleydi asla memeden ayrılmazdı gece sürekli meme de durmak istersi ben siyah elektrik bandı yapıstırmıstım. Öyle kolay da cıkmıyor o bant. Kızım her geldiğinde ayyy bak uff oldu dedik. Sürekli açıp açıp bakmak istedi her baktıgında elledi geri gitti hiç aglamadan birkaç gün içinde bırakmıstık. Sizde deneyin isterseniz ☺️ Ama sakın acı pul bibermiş falan denemeyin ne kadar kötü seyler insan kıyar mı hiç cocuguna.
Sayeninannesi happiestMom o kadar haklısınız ki bende hep düzgün bir şekilde ağlamadan uzulmeden kesmek istedim. Ne yaptımsa karşılık göremedim. Yarın sabah bant yapıştırıyorum öyleyse çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏🙏
sizdenbirii happiestMom bende kızıma anlatıyorum uyudu şimdi uyanınca diye gündüz komple bıraktı iki aydır ama gece uyudu desem de anlamıyor uykulu olduğu için ısrar ediyor süt ısıtıp veriyorum gece istedi azaldın diye ama açlıktan değil tamamen duygusal olarak istiyor geceyi nasıl bıraktıracağım bilmiyorum siz nasıl bıraktırdınız
Sayeninannesi happiestMom bant asla işe yaramadı. Kendini yerlere attı hasta olmuş doktor kapattı diyorum 10 dakika boyunca ağladı terden sırılsıklam oldu en son kafasını koltuğa vurmaya başladı saçlarını yoldu. Açtım verdim. Asla kabul etmiyor hiç birşeyi ağlayarak yapmak istemiyorum. Çok çaresizim ne yapacağımı şaşırdım 😔😔
NmalkoC Sayeninannesi aktarlarda sabır taşı satılıyor küflü demir gibi ekşi acı acaip bi tadı varmış hem cocuk ıcın zararsız hemde 2.3 kerese bidaha istemiyomuş bende aldım aktardan fakat diş dönemi bitmesini bekliyorum
Sayeninannesi . İyiki açmışım bu postu akıl akıldan üstündür diyerek açmıştım gerçekten çok faydası oldu yazilanlarin coğu mantigima yattı. Yarın deniycegim. Merak edenler içinde en kısa sürede sonuçları buraya yazarım. Çok teşekkür ederim hepinize 🙏💐
ilk-nur-86 Tinymom sabır taşını ilk defa duyuyorum nasil birsey nerede satılıyor.Benimde bebegim 21 aylik bende kesmek istiyorum.Çunkü yememizde cok iyi 😊
Tinymom ilk-nur-86 aktarlarda ya da Trendyol hepsi burada da var bendeki kremsi yapısı var hafif ıslatıp sürüyorum böyle kuruyunca kahverengi yara gibi duruyor
happiestMom sizdenbirii 1 hafta annemde kaldım 1 hafta anneannesiyle yattı o işimi cok kolaylastırdı tabi ☺️
sizdenbirii happiestMom bende şimdi depremden dolayı annemlerde kalıyorum aslında değerlendirebilirim teşekkür ederim 🌺
Sayeninannesi sizdenbirii faydası olmadı kendini yerlere attı saçlarını yoldu asla kabul etmiyor hasta olmuş meme diyorum hasta diil diyor. Ağlatarak yapamadim açtım bandı.