Ay kızlar kafayı yiyeceğim ya bu şu tuvalet konusundan nefret ettim artık 😓 kızım 3.5 yaşında 1 aydır tuvalet eğitimine başladık her şet çok güzeldi tuvaşete gidiyor kendisi yapıyor büyüğü de hallettik vs 1 hafta arada kaçamaklar dışında hiç kaçırması falan olmadı. Sadece gece bezliyorum onu da havalar biraz ısınınca bırakacağım. Sorun şu ki 3 gündür durmadan çişini kaçırıyor cuma ctesi 1 kere altına yaptı bugün de 2 kez altına yaptı birinde uyuyordu sürekli öksürdü hatta öksürüğe uyandı heralde geldi yanıma altına yapmış sabahta boya yaparken geldi bid baktım yine altına yapmış 😓 koltuklar her yer çiş oldu niye böyle oluyor çok güzel gidiyorduk ne oldu anlamadım