M987 Kızlar birgün içerisinde beslenme şekliniz nasıl oluyor yazarmısınız benim bebeğim mama+ek gıda ilerliyoruz anne sütünü bıraktı ayrıca uykuyuda yazarsanız sevinirim ben aşağıya bırakıyorum Sabah 7 uyanış 120 ml mama Saat 9.30 da haşlanmış yumurta sarısı labne pekmez ve su veriyorum değişebiliyor kahvaltı Sonrasında 10.30 gbi uykuya geçiyor 40 dk uyuyor sonra uyanıyor Saat 12 gbi mama içiyor şuan diş çıkarıor genelde az içiyor bazen 70 ml flan Saat 15.00 da yine uyuyor 30-40 dk uyanıyor mama içiyor uyanınca Saat 18.00 akşam yemeği sebze çorbası yoğurt gbi şeyler Saat 21 mama içip uyuyor gece beslenmeside 1 kez oluyor günümüz bu şekilde kızlar sizlerde yazarmısz
Baakpnr- M987 8 aylık bebek gün içinde sanki çok fazla mama yiyor gibi geldi bana , benimki de asla emmedi mama ile büyüyor ama ben ek gıda reddetmesin diye sadece o aylarda , gece uykusuna geçmeden önce ve gece uyanırsa mama veriyordum
M987 Baakpnr- gün içerisinde veya sabah uyanıncadamı vermiyordun canım benim bebeğim zayıf biraz iştahsızl bir bebek mamanın zaten hiç bi zaman tam bitirmez
Baakpnr- M987 vermiyordum canım ama iştahsızsa ver benimki seviyordu yemeyi ondan ben bırakmıştım mesela şimdi baya kötü durumda hem azılar hem köpek dişleri çıkıyor iştahsız bu yüzden sadece mama yemek istiyor🥰