Ben doğduğu günün gecesinde vermiştim hastanedeysen daha, hiç uyumamıştı ağlıyor diye. Sonra çok yadırgayanlar oldu. Meme reddi yapar bilmem ne diye. Çok nadir anlar hariç vermedim. Şimdi 5 aylık kızım ve asla almıyor emzik. O kadar pişmanımki keşke en başından beri verseydim kimseyi dinlemeyip.