Oğlumu bir buçuk aylıkken başladım doktora götürmeye ıkınıyor zor yapıyor gürültülü oluyor gazı çıkaramıyor vs herkes evham yapma erkek bebek normal vs dedi sonuç bu çatlak sonra apse şişlik olduğu halde doktor yapısaldır dedi üç ay önce müdahale etmediler apseymiş meğer büyüdü özele götürdüm en son sağolsun adam direk muayene etti anladı tanıyı koydu şimdi antibiyotik kullanıyoruz makatı darmış duphalac kullanıyoruz ama muhtemelen o iltihap antibiyotik ile kurumaz doktor çok pozitif konuşmadı deneyelim dedi bu tedaviyi gören devamında izlenen yolu paylaşabilir mi lütfen 🙏