Allah aşkına bi akıl verin artık deliricrm 15 gün oldu ekgıdaya geçeli 6.5 aylık bebeğim bu süreçte sadece 2 kere fitille kaka yaptı sürekli kabız sürekli ıkınıyo yapmaya çalışıyo ama yok çok acı çekiyo artık napcağımı şaşırdım zeytinyağı sürdüm poposuna çorba yaptım bağırsakları yumuşasın diye sıcak suda oturttum ama yok yok