muzicelerim2 Ne hamilelikten önce nede sonra hiç böyle bisey yaşamadım sadece hamileliğin son aylarına doğru ayaklarım ödem yapardı o kadar dün akşam tuzlu bisey yedim gece resmen ellerimi şiş hissettim
hulya09 muzicelerim2 dahiliye bölümüne gidin buradan kim ne yazarsa yazsın sizdeki ile aynı olma sebebi olmayabilirbir çok nedeni var benim yıllardır donem dönem şişer sıcakta top oynarken doktora gittiğimde romotoit akrit olabilir demişti öyle belirsiz kaldı