Cimbomlu190553 4 yaşında oğlum cuma günü 2 koldan aşı oldu. Bugün 3. Gün . Duş aldırcam diye üstünu çıkardım. Bir kolu sismis sertlesmis ve kızarıklık var sıcak kolu. Normal mi. Bugün pazar olduğu için hemşireye ulaşamadım
Minikcivcivim Cimbomlu190553 biz de yaşadık aynısını. Götürdüm hatta tekrar gösterdim. Normal dediler. Pamuğa kolonya dökün silin dediler bir de dairesel masaj yapın dediler. Yaptık bi kaç güne indi sonra.