uykusuzbirana Ay biz de yaşadık 3 ay önce. İlk 10 gün kesinlikle bir yağ veya aloe vera falan kullanmayın. Doktor bize sadece krem sürün dedi ne kremi olduğunun önemi yok amacımız deriyi nemlendirmek dedi çünkü yanık olan yüzey kurursa izi kalırmış. Biz 10 gün boyunca elini sadece nemli tutttuk. Evde hametan ve bepanthol vardı ben onları sürdüm ama dediğim gibi ne olduğunun önemi yok sadece kuru kalmasın dedi. 10 günün sonunda zaten o su toplayan yerler patlayıp iyileşme sürecine geçiyor. Ne kadar nemlendirirseniz o kadar çabuk iyileşir. Daha sonrasında leke tedavisine geçtik orjinal sarı kantaron yağı getirttim aydından. Onu düzenli sürdük günde birkaç kez, gece de eline sürer elini de hava alacak şekilde tek kat gazlı bezle sarar yatırırdım çok şükür tek bir iz kalmadı bizimki sizinkinden de kötüydü 😞 bunları yanık alanında uzman bir hastanede bir prof tavsiyesiyle yaptık size de fikir olsun 🌸 bir de kesinlikle elini kat kat sarmayın hava alması lazım. Biz yandığı an götürmüştük daha su bile toplamadan. Yanık tehlikelidir akşamdan bu saate beklemeniz hata olmuş. Evde tedavi etmek isterseniz dediklerimi yapabilirsiniz ama götürseniz iyi olur tabi. Ama acile gidip de o su toplayan yerleri patlatmalarına izin vermeyin en büyük yanlış bu direkt izi kalıyor. Yanık ünitesi olan bir hastane varsa çevrenizde mutlaka oraya götürün