uykusuzbirana Hayırlı günler herkese dün akşam kızım sobayı avucladi ve elleri yandı ne yapicami bilemedim bulunduğum yerdeki acil çok fazla yeterli değil ve ilgilenmiyor açıkçası götürmek gerek mi gerekmez mi onu da bilmiyorum ilk defa başıma geldi böyle bişey ne kullansam geçer yada götürmeye gerek var mı yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim
Kaynana-elti-gorumce uykusuzbirana silverdin yanık kremi ama ilk etap sürülmesi gerekirdi bence götürün tabiki birde soba onu koruyucuları var demirden biz almıştık direk sobaya temas etmiyor ozaman bir arastirip alabilirseniz alın trendyolda vs de var
Mrvmsi uykusuzbirana Soğuk tutmaya çalışın. Buz değil ama soğuk su ile kompres yapın 10 dk yapın 1-2 dk dinlendirin. Sıcak tutmayın bölgeyi serin olsun. Su toplamış bölgeye asla ellemeyin Bal alovera varsa sürebilirsiniz Antibiyotik krem varsa sürün ama doktorunuza sorun. Tlf açabilir durumu anlatabilirsiniz Çok geçmiş olsun
Abf uykusuzbirana geçmiş olsun, bunda bisey yok, oğlumun koluna iki kere kaynar su döküldü, daha fenaydı, Aile hekimi, silver ve furacin kremi karıştırıp sürün demişti, yavaş yavas iyileşiyor, bir de bol sıvı alsın
BelaCivciv uykusuzbirana Su toplamış eli 🥺 Niye götürmediniz ki doktora? Krem verirlerdi belki. Canı acıyodur çocuğun
Minnakelifim uykusuzbirana yavrum kıyamam nasıl acıyordur canı.keske hemen goturseydiniz geciktirmek gidin doktora
annesininaski_ uykusuzbirana tabiki de götürün doktora nasıl kötü olmuş eli içim acıdı . Krem vericektir doktor .
Namkol uykusuzbirana Ufacık elime kaynar su gelmişti nokta kadar su toplamisti da acısından duramamistim. Neden goturmediniz, canım benim çok acı çekiyordur. Hafifletecek birşey verirlerdi. Bence ishal ateş falan dinlemeden götürün. Onlara da baktırın hatta. İçim çok kötü oldu Yanık acısı çok beter olur
minimilena Kantaron yağı iyi gelir bir de susam yağı. Tahin varsa evde onun üzerine çıkan yağı sürebilirsiniz çok geçmiş olsun
uykusuzbirana Kaynana-elti-gorumce çok teşekkür ederim normalde bilir sobayı hatta gösterip cıs diyordu bir kaç gündür yakmiyorduk unutmus🥺🥺
uykusuzbirana BelaCivciv Aynı zamanda ağır ishal ve çok halsiz olduğu için kipirdatmak istemedim bulunduğum yerdeki acil pek ilgilenmiyor maalesef 🥺 Ama tabi gerek kalırsa mecburen goturcem
uykusuzbirana Mrvmsi Doktorumuz devlet Hastanesnde olduğu için öyle bir imkan yok ama ilk olduğu zaman hemen suyun altına koydum sabah kalktığımda böyleydi . Söylediklerinizi dikkate alicm teşekkür ederim
Mrvmsi Su kabarciklari patladığında bölgeyi çok temiz tutun. Eller enfekte olmaya çok müsait. Mikrop kapmaması gerek .. acilen doktora gidin
Ucansupurge uykusuzbirana su toplayan yerler patladığında orada ki derileri temizlemen lazım. Biraz ağrılı bir süreç yanık ünitesinde ki hemşire eski deriler ne kadar güzel temizlenirse yeni deri daha çabuk gelir demişti.
Ozooo uykusuzbirana benim kardeşimin yüzü yanmıştı annem yumurta sarısını yakmıştı sürerdi hiç iz bile bırakmadı
Lalinn Ozooo @uykusuzbirana yumurtanın sarısının yağını ben de duymuştum ama açık yanığa mı sürülmesi gerek yoksa bu içi su dolu yanığa da olur mu bilemiyorum ama hiç iz kalmadığını duymuştum geçmiş olsun
aybikreis uykusuzbirana Hem ishalmiş neden götürmüyorsunuz en kötüsü sizin evde durmanızdan daha yararlı olacak
Catlakbiranne uykusuzbirana Bence götürmeniz gerek ishal durumu içinde bakılmış olur. Eli çok su toplamış