Tinymom ben de çok uğraştım azaltarak bitirmeyi, şefkatli sonlandırmayı ama yok anlamıyor. Hem kendim ilaç kullanacağım hem de gece emmesinden dolayı dişlerinde lekelenmeler oldu çok üzülüyorum. Uyanınca su veriyorum, ayağımda sallıyorum nam nam diye ağlıyor. Geçen sirke sürdüm kokusunu beğenmez belki diye bir kaç kere geldi gitti emdi yine 😅