Arelmommy kızım 8 aylıkken anne demeye başladı dede ade hade diyor anlamladırarak demesede ağzından bunlar çıkıyor, kızımda ne emekliyor ne yürüme çabası var ne bir yerden tutunup kalkma çabası var yüz üstü koyuyorum istemiyor bir yere tutundurup ayakta dursun istiyorum atıyor kendini yere bende bu konuyu kafama taktım sizin yürüme işleri nasıl