Kızlar kötü bir doğum geçirdim ve özel hastane olmasina rağmen kötü ebeler ve hemşireler ile karşılaştım. Kendime gelmemişken bebeğim çok ağlıyor diye sezeryan sonrası birinci saatte hemşire mama getirdi kendi kendine şiringayla verin dedi, benim anestezimin etkisi geçmemisti ve bebegim çok ağlıyordu, verdik, sustu biraz bu sefer doğum yapalı 6 saat olmuşken gelip kakasını yapmıyor siz beslememişsiniz bunu diyip en az 15 şiringa içmeliymiş bir içişte bizi cagirin biz besliyicez falan dediler. Korkuttular.hemsireler yuzunden bebegim mama emdi mememi denemedi bile ilk gün. Sonra eve gelince napsak tutmadi cigligi basti, 5 gündür uğrasiyorum napicagimi sasirdim, sezeryan sonrası 0 uyku, artık heryerim agriyor, memem o kadar süt doldu ki sepsert mastit olucam diye korkuyorum ama yok, asla meme ucumu emmiyor napicam 😭 artik tutar mi? Hic umut yok mu… igreniyor ciglik atiyor basini geri atiyor, diliyle ittirip ucunu cikartiyor