Merhabalar bebeğim doğduğundan beri 20:00 da uyku rutini yaptığımız için gece uykusuna geçmesinde bir sorun olmadı. Hatta dalana kadar kucakta sallıyordum ya da babybjorn anakucağında. İki hafta önce direk emziğini verip yatağına bıraksam dedim. Bir baktım uykuya kendi kendine geçiyor. Gündüzleri de 2 saatte bir aynı şekilde uyku tulumunu giydirip beşiğinde karanlıkta uyutuyorum artık. İki sorunumuz var. Gündüz uykuları hep 30 dakikayı geçmiyor. Bir tanesinde dışarıya çıkardığım için 1-1,5 saat uyuyor. İkincisi de geceleri 4 saatte bir mama için kalkıyor, uyku süresi uzamıyor. 00:00 ya da 4-5 gibi kalktığında ise uykusu olmuyor ve 1-1,5 saat kadar uyanık kalıyor. Beşiğinde söyleniyor, tükürükler yapıyor, kendi kendine konuşuyor. Bunu nasıl düzeltebiliriz. Önerisi olan var mı acaba?💕