Benim en son ölçüm 11di. Olamaz dedim deli gibi emziriyorum ve gayet kilo alıyor fakat haftalardır düşme yok. Bari 10'un altına düşseydi falan. 40'ına yakın pat diye geçiverdi bir baktık gözler bembeyaz. Kafaya takmasın şöyle; Allah korusun bunun patalojik sarılığı da var. 3 çeşit sarılık tipi var. Geç çıkan ve süren anne sütü sarılığında tek çare yine anne sütü ve kendi kendine geçecek. Kafaya takıp çocuğu kan aldırmaktan kevgire döndüren var ya da süt etkilenmesin üzüntüden. Hatta bu madde yani bilirubin tehlikeli sınır alltındaysa, bebeğe faydası bile var. Bunu ben araştırarak bulmuştum ama doktorum da söyledi.