trakyalikizce mamadusbaby heryöne Menekşe modelini aldım. Kızımı bindirdiğimde indirme diye ağlardı , öyle rahat ki hem anne için hem bebek için. Üstünü giydirmek için oturturdum yatağa, askıda olurdu kanguru da. Görünce bindir diye ağlardı. Bindirirken gülücükler saçardı. Şuan kızım 2 yaşında. Oğlum 4 aylık. 2 ay sonra oğlumu bindirmeye başlayacağım ablasının kangurusuna Allahın izni ile 🥰🥰