Kuzular 26 aylık oğlum rotavüris oldu çok şükür öyle hastane de yatacak kadar ağır geçirmedi acilde serum verdiler ilaç falan kullanıyorum ishali kusması kesildi ama sürekli bi yorgunluk hali var üstünde uyku hali sürekli uyumak istiyor . Akşamüstü iyi oluyor keyfi yerine geliyor ama sabah yorgun halsiz uyanıyor . Acaba acile tekrar götürsem tekrar bi serum mu verseler hani tecrübesi olanlar deneyimlerini yazabilir mi lütfen