Melek1330 hiç hatırlamıyorum ama çok yüksekdu hatta doktorm gebelik şekerinde yüksek olanda suyun fazla olur bebeğin kilolu olur dedi . Erken doğum da olma ihtimali yüksek dedi
3.300 grm doğdu bir ay vardı doğumuma
Sonrasında 10 gün çok yüksek gitti tansiyonm 18 lerde vee bayılma duruma çok geldim ambulansla gittim
Hastanede bir gece uyuttular beni oğlum evde daha 4 günlük du
10 20 gün aşırı zordu benim aşırı derecede sezeryan ağrım yok ama tansiyon dan baş ağrısı flaan çok kötüydum