hunilimomy Svgars suan nestle alfamino kullanıyoruz hem koku tat konusu daha iyi hem kilo alımı iyi geride degiliz tavsiye ederim
hunilimomy Svgars 20 günlüktü alerji olduğunu anladık bi hafta on gün kadar aptamil denedik 40i çıktığından bu yana nestle alfaminoyu kullanıyoruz simdi ufak ufak tadimlara başladık ek gıda icin
Dlk55blt-rdvn hunilimomy peki biz şimdi aptamil için rapor çıkarmıştık şimdi tekrar bu mama için çıkartabiliyır muyuz
hunilimomy Dlk55blt-rdvn evet bebegim mamayi icm3di dediğinizde bu mamayi denemek istiyoruz dediğinizde çıkarıyorlar
hunilimomy Baranesra ilk olarak bize günlük 30 merhaba bi olcek demisti benim sütüm yeterli gelmediği için artirdim siz kendinize göre ayarlama yapabilirsiniz