Kizlar daha öncede post açmıştım ama kimse yazmadı. O yüzden yeni bitane açma gereği duydum umarım cvp alırım. Spiral taktıktan sonra ilk ay iki hafta arayla iki kez adet oldum. İkinci ay zamanında oldum ve bu sefer 1 aya yakın günüm gecikti halada olmadım normalmi sizce. Lütfen görenler yazarsa sevinirim