ayse69 gaz sancıyla beraber geliyordur hangi gaz damlasını kullanıyorsunuz? Her damla her bebeğe yaramıyor. Ben sab simplexten çok memnunum aşırı gazlıydı oğlum. En yüzü yüz üstü yatırıp sırtını ovup poposuna pıt pıt yapınca çıkarırdı bide sırt üstü yatırıp ayaklarını karnına doğru itin çok etkiliydi