Fincan Kızlar 18 günlük bebeğim var, uyurken nefes alış verişini izliyorum da üst üste alıyor alıyor veriyor falan 5 6 sn yani karnı yükseliyor iniyor, sonra sanki bi duruyor 1 2 sn yine devam ediyor gibi normal mi böyle olması, sizlerin de öyle mi yani?
MinikPandam_ Fincan mutlaka doktora götürün ciğerlerini dinlesin bizde de oyle olunca goturmustuk enfeksiyon çıkmıştı umarım sizin bebisinizin bir seyi yoktur ama tedbiri elden bırakmamak lazım. Bol bol burnunu açmayı da ihmal etmeyin. Günde en az 4 5 kere burnunu açın.
Namkol Fincan Benim bebeğimde de bu şekilde oluyordu, kuvözde kalmisti 20 gün. Videosunu çekip kaç tane doktora gösterdim. İlk yenidogan da bu şekilde nefes alıp verişin doğal olduğu söylendi. Ama mutlaka mutlaka mutlaka siz doktorunuza danışın. Videosunu çekin ve gösterin. İhmale gelmez Şuanda 5 aylık öyle birşey yapmıyor artık
Zbebek Namkol peki öyle nefes almasının sebebi neymiş öğrendiniz mi? Benim de bebeğim hızlı nefes aldığı için küvezde şu an :( sebebini bulamıyorlar
Namkol Zbebek Doğumdan 24 saat sonra kuvöze alındı bebeğim. Önce çok az ve yavaş nefes alıp veriliyordu kuvöze yatınca hızlandı nefes alıp verişi. Tam olarak o zamaanlari hatirlamak dahi istemiyorum. Doğumdan önce bende idrar yolu enfeksiyonu vardı bendeki enfeksiyonun ona gecibilecegi söylendi ama ben sezeryan olmuştum. Bilmiyorum tam açıkçası onlar da pek net birşey demedi 21 günün 1. Haftası bu sıkıntı sürdü. Sonra düzeldi gözlem için 2 hafta daha durdu
Namkol Zbebek Size de sabırlar dilerim Allah yardımcınız olsun. Tez vakitte gelsin yanına inşallah. Sabret sütünü sağ 💞