Benim
gbdl23 anne sütü veriyorsan on güne kadar normal demişti doktor ben mama veriyorum üç gün en fazla . Benimkide sık sık oluyor.doktora danıstığımda mamasının içine bi çay kaçısı zeytin yapı koy demişti. Sende biberon ka yada direk içirebilirsin. Ve gaz masajınyaparsan sürekli rahatlat