pogacayanakk 1balkizannesi kumaşı güzel sert degil can acıtmıyor. ben şort korse olanını almıştım. Kiloma uygun bedeni sorarak aldım ama gelen ürün bana büyük geldi, toparlaması nasıldır bilmiyorum
kasimonbes 1balkizannesi Trendform360 olani aldim 3 gundur kullaniyorum resmen fark etti tabi bi de bol su iciyorum
Birdurummuvar 1balkizannesi nedefit kullanan var mı acaba? İpek özmel kullanıyordum çok güzeldi ama kumaşın değiştirmişler fena değil ama ilki kadar sevmedim
1balkizannesi Ayazinannesiseyda Instagram’da Özden Özdoğan var O öneriyordu onu da gördüm almayı düşünüyorum Instagram sitesinde ₺250 trendyol’da beden yükseldikçe 10 TL üzerine koyuyor