Aslan34 Geceleri uyandığı zaman hiç konuşmayın,ışık açmayın.Yani fısıltı şeklinde ben burdayım annecim falan diyin tabi.Ama yüksek sesle konuşmayın demek istedim gece gündüzü ayırt etsin diye.Eğer destekli uyuyorsa geceleri kalkıyor olması normal.Destek arıyor olabilir.Ama sabah zaten 7-7.30 hadi en geç 8de güne başlamış olmanız lazım.En doğrusu bu.Yani erken bir saat değil🌸