Bütün bebekler mi her ihtiyaçları için ınga diye ağlarlar yoksa bizimkisi gazı varken meme aldığı için böyle mi öğrendi çünkü okuduğum kadarıyla 5 çeşit ağlama sekli varmış . Bir tek benimki mi böyle acaba ? Eğer öyleyse demekki ben öğrettim birsekilde