Göğsünüz şiştiyse sağın mastit olmayın. Onun dışında benim henüz 1 aylık bebeğim var nasıl oluyorsa Özellikle akşamları Emmeyi reddediyor. Gazı olduğu için sinirleniyor ve sinirlendiğinde ağlama krizinden göğsümü asla almıyor. Bende akşamları sütümü sağıp biberonla veriyorum hemen alıyor ve susuyor. Geceleride sorun yok. Sadece akşam vakti.. Ertesi gün sabahtan akşam vaktine kadar göğsümden emmeye devam ediyor. Bu haftada 2 - 3 kez oluyor. Bi deneyin isterseniz.