Abc_1010 hiç endişe etmeyin hatta mutlu olun bence. Mümkünse kimseye sakin demeyin nazar da değmesin. Kızım felaket birseyei ortalıgı yıkardı susturamazdık. Simdi 5 yasında hala aynı 🥲 1 aylıkda oğlum var bu bari sakin olsun uslu uslu etrafa baksın diye hep dua ettim ablası kadar olmasa da buda cok yaramaz 😄 anladım ki benden uslu, sakin cocuk cıkmıyor 😄😄