Yisenturk rica ederim ne demek ben kendimden yola çıkarak size anlatıyım birazcık. Bebeğim 5 ay 1 haftalık bu zamana gelene kadar hiç mama kullanmadım bebeğim hiç sarılık olmadı. Hiç bir zaman kötüyü düşünmedim şöyle olacak böyle olacak aman kilo alamadı,sütüm kesildi,hasta oldu bunları ne kadar düşünürsek olumsuzu o kadar çağırıyoruz.hep pozitif yaklaşıyoruz bebeğimize,kendimize güveniyoruz en iyi biz biliriz biz bakarız bebeğimize. Bol su için rezene,kimyon,anason çayı karışımı için,bol bol tahin helvası aslında şu yada bu süt yapar demekte istemiyorum. Ne bulursanız yiyin ama en önemlisi su. Kendinize güvenin öpüldünüz :)