kubrraa11 Kızlar bebeğim 38 günlük 2 güne bir kaka yapıyor onda da mukuslu ve beyaz beyaz benekli yada beyaz uzun birşeylet oluyor yaşayan var mı ?
Aybukednyr kubrraa11 mukus normal. Çok sık olursa sürekli her gün olursa alerjiden supheleniyolr. Benim oğlum da öyleydi ama çok olurdu oglumun ve her gün. 1 yaşında ama hala var maalesef. Alerjik. Sen tedirgin olma arada bir olması normal
Simaysimay1 kubrraa11 beyaz şeyler mama veriyosan sindiremeden çıkarmış olabilir süt veriyorsan da mukusta oluyor
Aybukednyr Busrabsr bilmiyorum inan ki ben de doğduğundan beri çok sıkıldım bu konudan. Doktor geçse bile 4-5 yaşında tekrarlayabilir demişti. Geçmesini bekliyorum :( çok zor alerjik bebek