Gokce_anestezi komik gelsin ya da kendini daha kötü hissetsin diyr yazmadım. İçimden geçeni doğruyu yazdım. İkisini birden söyleyince biraz tuhaf oluyor. Kötü oluyor, ay ikisi asla olmamış vs. demiyorum sadece aselsanı anımsatıyor., başka isimleri anımsatıyor demek istedim. Ayrıca bu ilk defa bu isimde olan bir şey değil mesela benim oğluma eşim Deniz Ata koyalım demişti ben bunu dediğinde Deniz atı gibi oluyor dedim ve istemedim ki kime desem herkeste aynı şeyi dedi. Bazı şeyler bellidir yani bilmiyorum anlatabildim mi ama her isim her isimle olamayabiliyor ya da olsa bile başka isimleri anımsatabiliyor bu dilde olan doğal şeyler… Ama konulabilir herkes illa iki ismi birbirine uyumlu koyacak diye bir şey yok. Benim demek istediğim rahatsız olanlar tek isim kullansın. Ayrıca bebeğim sevmez vs diye boşa üzülüyor iki isim sonuçta bebeği beğenmezse büyünce tek birini kullanır olur biter.