Dileksu kızım 2,5 yasında 3 sene olacak ısmını soyleyelı halen sacma sapan yorum yapan var buna benım aılem de dahıl. Umrumda degıl. Sız takmadıkca kesecekler seslerini .yanı azalacak ama yıne arada sacmalayan olacak bunu bil😅 Bana aynı muhabbetı yapan yakınlarıma saçmalamaya devam edin diyorum artık, kesıyorlar seslerını. Normalde kırmam ama mecbur bırakıyorlar 3 senedir de aynı mevzu konusulmaz kı bozuk plak gibi.